کد خبر 546448
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

معاون اداره کل نیروهای مسلح با غیر پسابرجامی خواندن قدرت موشکی کشورمان، گفت: تحریم‌ها و قطعنامه‌ها مانعی برای تقویت اقتدار دفاعی و توان موشکی ایران ایجاد نمی‌کند.

به گزارش مشرق،‌ سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به واکنش برخی مقامات غربی پیرامون رزمایش موشکی غرورانگیز و موفقیت‌آمیز نیروی هوافضای سپاه که با نام اقتدار ولایت طی روزهای اخیر برگزار شد، اظهار کرد: غربی‌ها در دوران مذاکرات هسته‌ای به خوبی دریافتند که ظرفیت‌های دفاعی و توان موشکی ایران غیرقابل مذاکره و خط قرمز نظام و ملت ایران است لذا انفعال و اتخاذ مواضع شتاب‌زده، احساسی، فریبنده و پروپاگاندای آنان در برابر قدرت‌نمایی سپاه و نیروهای مسلح که برای حفظ ‌آمادگی‌های لازم در عرصه دفاع سرزمینی است هیچ توجیهی ندارد.

وی افزود: آنها باید بدانند همانگونه که اعمال تحریم‌ها و صدور قطعنامه‌های گذشته هیچ خللی در روند ارتقای توانمندی‌های کشور نداشته است، وضع هرگونه تحریم و قطعنامه جدید نیز نه تنها مانعی در این مسیر راهبردی و ضروری ایجاد نمی‌کند بلکه اصرار بر توسعه و سرعت‌ بخشیدن آن را به دنبال خواهد داشت.

سردار جزایری در ادامه با تأکید بر اینکه هرگونه تحریم مترادف با توسعه توان موشکی  از طرف ما خواهد بود، تصریح کرد: غربی‌ها و به طور مشخص آمریکایی‌ها درصدد هستند تحت مفهوم پسابرجام، با قرائت‌های ظالمانه و فاقد اساس و مبنا به گونه‌ای موذیانه تحریم موشکی را با هدف تضعیف و برچیدن موشک‌های بالستیک زمین به زمین و متزلزل کردن امنیت و قدرت دفاعی ملت ایران ضمن پیگیری پروژه نفوذ، دنبال کنند.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به شرایط موجود و فتنه‌های منطقه‌ای و توطئه‌ها و تهدیدات پیرامونی به توطئه‌گران و بدخواهان ایران اسلامی توصیه کرد بهتر است آمریکا و متحدان غربی و منطقه‌ای آن با واقعیت کنار بیایند و از ماجراسازی علیه ملت ایران پرهیز کنند در غیر این صورت بایستی نظاره‌گر مطلق زنجیره قدرت‌نمایی‌های موشکی سپاه و سایر مدافعین انقلاب و میهن اسلامی باشند.

وی در پایان گفت: توان موشکی عنصر بازدارنده و مؤلفه‌ مهم امنیت ملی کشورمان در برابر زیاده‌خواهان فرامنطقه‌ای و غده سرطانی اسرائیل غاصب بوده و ظرفیتی امنیت‌ساز برای منطقه راهبردی غرب آسیا به شمار می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس